close

Shak跟大熊Blake的合唱,之前他們在the Voice第四季上合唱過Lady Antebellum的Need You Now,
雖然我是Shak的腦殘粉但我真心覺得那次的表演感覺不太合諧(掩面)

可能也有身高差距的原因吧

不過這首Medicine就感覺兩人聲線終於搭上了344.gif

 

And I feel again losing my mind
又再度感到我要失去理智了
Banging my head up against the wall
把頭用力撞在牆上
Staring at nothing cause I can't sleep at night
因為夜裡無法成眠而茫然瞪著前方
Can't make it stop, yeah I think too much
無法停下來,是啊我想得太多
What do I do? Falling apart
該怎麼辦? 就這樣崩潰嗎
I need a shock straight to my heart
我需要一個直擊我心的重擊
No one would want to be in my shoes right now, oh
沒有人會想要現在的我一樣, oh

I don't reach for the bottle of whisky
我不去喝威士忌
Straight on the rocks*
不管加冰不加冰
But you won't see me popping the pills
但你也不會看到我吞下藥片
Po-po-popping the pills
吞下任何藥物
Cause if I want the pain to go away
因為如果真的想要讓疼痛
In a second make it fade
在瞬間遠離我
You're the only thing that will
你是唯一一個能辦到的
You're my medicine, medicine
你是我的解藥,靈藥
My medicine, medicine
我的解藥,靈藥
My medicine
我的萬靈丹

You know you're an expert at complicating things
你知道嗎,你是個讓事情變得複雜的專家
That's how I'm wired, believe me its no fun
那就是為什麼我怪怪的。相信我,這一點都不好玩
But you make the war seem like such an easy game
但你卻讓這場戰爭變得像是個簡單的遊戲
Kiss me and my arguments come under
親吻我,然後我的論點
Down in the trenches,
就全部掉進壕溝裡了。
you are the white flag
你就是那面白旗
Make me surrender
讓我無條件投降
Want you so bad
瘋狂地想要你
Baby don't stop what you started
寶貝不要停下你剛起頭的那件事
Don't ever be done, oh
永遠不要停下, oh

I don't reach for the bottle of whisky
我不去喝威士忌
Straight on the rocks
不管加冰不加冰
But you won't see me popping the pills
但你也不會看到我吞下藥片
Po-po-popping the pills
吞下任何藥物
Cause if I want the pain to go away
因為如果真的想要讓疼痛
In a second make it fade
在瞬間遠離我
You're the only thing that will
你是唯一一個能辦到的
You're my medicine, medicine
你是我的解藥,靈藥
My medicine, medicine
我的解藥,靈藥
My medicine
我的萬靈丹

You make it all better, better
你讓一切都變得更好、更美滿
You make me feel home
你讓我感覺像回到家
You make it all better, better
你讓一切都變得更好、更美滿
You make me feel home
你讓我感覺像回到家

I don't reach for the bottle of whisky
我不去喝威士忌
Straight on the rocks
不管加冰不加冰
But you won't see me popping the pills
但你也不會看到我吞下藥片
Po-po-popping the pills
吞下任何藥物
Cause if I want the pain to go away
因為如果真的想要讓疼痛
In a second make it fade
在瞬間遠離我
You're the only thing that will
你是唯一一個能辦到的
You're my medicine, medicine
你是我的解藥,靈藥
My medicine, medicine
我的解藥,靈藥
My medicine
我的萬靈丹

You make it all better, better
你讓一切都變得更好、更美滿
You make me feel home
你讓我感覺像回到家
You make it all better, better
你讓一切都變得更好、更美滿
You make me feel home
你讓我感覺像回到家

You make it all better, better
你讓一切都變得更好、更美滿
You make me feel home
你讓我感覺像回到家
You make it all better, better
你讓一切都變得更好、更美滿
You make me feel home
你讓我感覺像回到家

You're my medicine
你就是我的解藥

 

Straight on the rocks*
喝酒用語(?) straight指的是不加冰,on the rocks是加冰

 

arrow
arrow
    文章標籤
    shakira black sheldon
    全站熱搜

    Mibey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()